InTime általános szerződési feltételek vásárlóknak

Utolsó frissítés: 2025.06.30.

I. Alapfogalmak

  1. Szolgáltató: az inTime rendszer Szolgáltatását biztosító vállalkozó
    Szolgáltató neveIn Time Business Kft.
    Cégjegyzék szám14-09-304833
    NyilvántartjaKaposvári Törvényszék Cégbírósága
    Székhely és postai cím8600 Siófok, Erkel F. utca 13/b
    Adószám12771976-2-14
    E-mail cím[email protected]
    Weboldalhttps://in-time.hu
    A Szolgáltató magatartási kódexnek nem veti alá magát.
  2. Vásárló: Mint természetes személy vagy jogi személy, aki az Eseményszervezőn vagy a Szolgáltatón keresztül, az inTime rendszerében belépőjegy megvásárlását kezdeményezi.
  3. Eseményszervező: olyan egyén vagy jogi entitás, aki kulturális, művészeti, sport- és egyéb eseményeket szervez és lebonyolít. Az inTime Rendszer pedig lehetőséget teremt a jegyvásárlásra ezeken az Eseményeken.
  4. Esemény: kulturális és művészeti Események, sportesemények, valamint egyéb Események vagy Eseménysorozatok. Az Eseményszervező fenntarthatja a jogot az Esemény bármely részének, például a fellépő művész személyének módosítására.
  5. Belépőjegy, Jegy: olyan jogosultságot nyújtó, egyedi azonosítóval ellátott, elektronikus vagy papír alapú dokumentum, vagy azonosító sorszám, amely lehetővé teszi egy vagy több személy részére a belépést egy adott Eseményre, egyszeri vagy többszöri alkalommal. A Belépőjegy vásárlásával szerződés jön létre az Eseményszervező és a Vásárló között, amelyben a Eseményszervező vállalja a Esemény megszervezését, míg a Vásárló megfizeti a belépőjegy ellenértékét. A Belépőjegyek használatára, átruházására és az Eseményre az Eseményszervező által megállapított szerződési feltételek irányadók. Az Esemény szerződéses feltételeiért (pl. kitiltás a Eseményről és más szankciók), illetve a sérült vagy megrongált belépőjegyekért a Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal.
  6. InTime Rendszer: A Szolgáltató által kínált teljes körű, felhőalapú, online információs- és jegyértékesítési platform.
  7. Dinamikus árképzés: Az inTime Rendszer a belépőjegyek jelenlegi értékesítési statisztikáját és más paramétereket figyelembe véve határozza meg az egyes belépőjegyek aktuális vételárát.
  8. Számlafizető: A Számlafizető olyan magánszemély, társas vállalkozás, egyesület, vagy bármely hivatalosan bejegyzett jogi személy, aki a Belépőjegy díját kifizeti, és kéri annak számlán való rögzítését. Ha a Vásárló és a Számlafizető ugyanazon személyek, a Számlafizető kifejezés a Vásárlót is magában foglalja. Ez azt jelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételekben vállalt kötelezettségek tekintetében a Vásárló és a Számlafizető egyetemlegesen felel.

II. A szerződés tárgya

  1. A jelen szerződés alapján a Szolgáltató biztosítja a Vásárló számára az online inTime Rendszer használatát, a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételek szerint, azaz a jegyvásárlásra vonatkozóan.
  2. A Felek megállapodnak abban, hogy az Esemény megfelelő lebonyolítása az Eseményszervező kötelezettsége, míg a Szolgáltató a Rendszeren keresztül biztosítja a Vásárlók számára az Eseményre szóló jegyek megvásárlását. A Szolgáltató közvetítőként jár el, így nem terheli felelősség a Esemény lebonyolítása, tartalma, minősége vagy az Esemény bármilyen más kapcsolódó eleme tekintetében. Az Eseménnyel kapcsolatos szerződési feltételeket az Eseményszervező közli a Vásárlóval.
  3. A Vásárló a Rendszeren keresztül történő jegyvásárlással elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és kijelenti, hogy a személyes adatai kezelésével kapcsolatos Adatkezelési Tájékoztató tartalmát megismerte, az abban foglaltakat tudomásul vette.
  4. A Vásárlónak lehetősége van regisztrációval, vagy alkalmi jelleggel, regisztráció nélkül is igénybe venni az inTime Rendszerét. A Vásárló kizárólagos felelősséggel tartozik a megadott adatai valódiságáért, és adatváltozás esetén köteles haladéktalanul módosítani regisztrációját, illetve a regisztráció során megadott adatokat.
  5. A Vásárló bármikor kérelmezheti regisztrációjának törlését. A törlési szándékát a Szolgáltatóhoz emailben küldött törlési kérelemmel jelezheti, a törlés jogszabályban előírt határidőn belül történik meg a Szolgáltató által.
  6. A Vásárló adatainak kezelésére vonatkozó részletek az Adatkezelési Tájékoztatóban találhatók.

III. A szolgáltatás tartalma

  1. A Szolgáltató az inTime dinamikus Rendszeren keresztül biztosítja a Vásárló számára a jegyvásárlási lehetőséget.
  2. A szerződés létrejöttét a Rendszerben tárolt vásárlási adatok igazolják. A Vásárló és a Szolgáltató közötti jogviszony a jelen ÁSZF szerinti tartalommal a Rendszer használatának megkezdésével jön létre. Vásárló az ÁSZF szerinti szerződés létrejöttét legkésőbb a jegy vásárlását megelőzően megerősíti.
  3. A Belépőjegy megvásárlásán kívüli szolgáltatásokat, tehát magának az eseménynek a tényleges lebonyolítását a Vásárló az Eseményszervezővel kötött szerződés és szolgáltatási jogviszony keretében veszi igénybe. A Szolgáltató nem vesz részt az esemény szervezésében és lebonyolításában; tevékenysége és felelőssége kizárólag a Belépőjegyek értékesítésére korlátozódik.
  4. Vásárló a jegy vásárlásával kötelező érvényű és fizetési kötelezettséggel járó ajánlatot tesz a kosárban található jegy(ek) megvételére, illetve elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen ÁSZF-et. Vásárló megrendelésének Szolgáltatóhoz való megérkezése a Vásárló részéről ajánlati kötöttséget eredményez.
  5. A Rendszeren keresztül elérhetők mind fix, mind változó árú jegyek. A Vásárló tudomásul veszi, hogy a jegyek vételára nem állandó, azok árképzése az Eseményszervező által meghatározott intervallumokon belül folyamatosan változhat. Ezek a változások nem érintik a már megvásárolt jegyek árát. A Jegyek mindenkori eladási árai a weboldalon megtalálhatóak.
  6. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Vásárlóra, az Eseményszervezőre és minden további közreműködőre, aki a Rendszer bármely elemét használja.
  7. Az Eseményszervezők és a Vásárlók közötti jogviszony (azaz a Jegyvásárlás és az Eseményen történő részvétel) feltételeit a Eseményszervező házirendje, egyéb szerződései és szabályzatai tartalmazzák, melyek a Eseményszervezőknél elérhetők. Ezen feltételekért a Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal. Szolgáltató felelőssége kizárólag a Rendszer működőképes használatának biztosítására terjed ki.
  8. A jelen ÁSZF hatálya nem terjed ki a fizetést bonyolító, számlázó és egyéb tevékenységeket végző közreműködőkre. Az ilyen közreműködőkkel létrejött jogviszonyra az adott közreműködő saját ÁSZF-e az irányadó, amely elérhető az egyes közreműködők honlapján.
  9. A vásárlással létrejött magyar nyelvű szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat Szolgáltató nem iktatja, utólag nem hozzáférhető, megtekinthető. A mindenkori hatályos ÁSZF a Szolgáltató weboldalán időrendben megtalálható. Szolgáltató bármikor jogosult az ÁSZF egyoldalú módosítására. Az ÁSZF legutolsó verziója Szolgáltató weboldalán található meg. Szolgáltató már létrejött szerződés hatálya alatt is jogosult az ÁSZF egyoldalú módosítására, amennyiben a változások kizárólag Vásárló előnyére szólnak vagy kizárólag technikai, elnevezésbeli vagy jogszabály által kötelező módosításokat tartalmaznak.
  10. Kiskorú, vagy cselekvőképességében korlátozott személy csak törvényes képviselője beleegyezésével veheti igénybe a weboldal szolgáltatásait. Ezen beleegyezés megszerzése a cselekvőképességében korlátozott személy felelőssége és feladata. A Szolgáltatónak nem feladata és nincs is rá lehetősége, hogy tudja, illetve kiderítse ki van az online tranzakciók során a felhasználói oldalon, ezért ennek felelőssége kizárólag a Vásárlót terheli.
  11. Létrejött szerződés hatálya alatt Szolgáltató a módosított ÁSZF szövegét olyan módon közli Vásárlóval, hogy annak megváltozott tartalmát weboldalán közzéteszi, illetve a Vásárlónak megküldi. Amennyiben a módosítás eredményeként a szerződés Vásárló számára hátrányosan módosul, úgy Vásárló jogosult a szerződést a közléstől számított 8 napos felmondási idővel felmondani, illetve a szerződésmódosítást el nem fogadni. Amennyiben Vásárló 8 napon belül kifogását vagy felmondását Szolgáltatóval nem közli, úgy azt úgy kell tekinteni, hogy az ÁSZF módosítását elfogadja.

IV. A Vásárló jogai és kötelezettségei

  1. A Vásárlónak kötelessége valós adatokat megadni a vásárláskor. A Szolgáltató nem vállal felelősséget valótlan adatok megadásáért, az adatok ellenőrzését a Szolgáltató nem végzi.
  2. A Szolgáltató kizárólag a szolgáltatás nyújtásához használhatja ezeket az adatokat, és köteles az adatvédelmi jogszabályi előírásoknak megfelelően kezelni és nyilvántartani azokat.
  3. A Vásárló köteles frissíteni a Rendszerben rögzített adatait azokban bekövetkezett változások esetén haladéktalanul. A Szolgáltató és a Szolgáltatás elősegítése érdekében igénybe vett közreműködők nem vonhatók felelősségre a kötelezettség elmulasztásából eredő károkért.
  4. A Vásárló jogosult regisztrációját bármikor törölni, törlési kérelmet tartalmazó e-mail üzenettel. A Szolgáltató köteles a törlési kérelem beérkezését követően a jogszabályban előírt időn belül törölni a regisztráció adatait a rendszerből, kivéve azokat, amelyeket az Adatkezelési Tájékoztatóban foglalt megőrzési, nyilvántartásba vételi kötelezettség érint. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására nincs mód.
  5. Amennyiben a Vásárló észleli, hogy jelszavához jogosulatlanul hozzáfértek, köteles azt haladéktalanul megváltoztatni, és ha feltételezhető, hogy visszaéltek a jelszóval, a lehető legrövidebb időn belül e-mail útján értesíteni a Szolgáltatót. A Vásárló köteles viselni az ezen kötelezettsége elmulasztásából származó károkat, illetve megtéríteni azokat a károkat, amelyek Szolgáltatót a vásárlói kötelezettség elmulasztása okán érik.
  6. A Vásárló panaszát vagy fogyasztói kifogását e-mailben vagy telefonon közölheti a Szolgáltatóval a jelen ÁSZF-ben rögzített e-mail címen, aki 30 napon belül köteles kivizsgálni és írásban, indokolással együtt válaszolni.
  7. Ha a Vásárló megszegi a jelen ÁSZF-ben foglaltakat vagy visszaél a szolgáltatással, a Szolgáltató végérvényesen korlátozhatja a Vásárló szolgáltatáshoz való hozzáférését, és törölheti regisztrációját. Szolgáltató jogosult mindaddig megtagadni, illetve korlátozni Vásárló irányába a Rendszer használatának biztosítását, ameddig Vásárló valamely jelen ÁSZF szerinti kötelezettségének (így különösen díjfizetési kötelezettségének) nem tesz eleget.

V. A Szolgáltató jogai és kötelezettségei

  1. A Szolgáltató köteles az inTime Rendszert folyamatosan, a Vásárlók számára elérhető módon működtetni.
  2. A Szolgáltató minden tőle elvárható intézkedést megtesz a szolgáltatás megfelelő minőségének biztosítása érdekében, beleértve a Rendszer komplett ellenőrzését, karbantartását és javítását.
  3. A Szolgáltató jogosult a Rendszert frissítések és karbantartások idejére leállítani, az éves rendelkezésre állás pedig 99%-os.
  4. A Szolgáltató a Vásárló vagy Eseményszervező jelzését követően köteles a Rendszerben bekövetkezett üzemzavar elhárítását a legrövidebb időn belül megkezdeni.
  5. A Szolgáltató ügyfélszolgálati és hibabejelentő (HelpDesk) szolgálatot biztosít a Vásárlók számára telefonon, munkanapokon 09:00 - 15:00 óra között. Adatbeviteli hibák javítása: a vásárlást megelőzően a megvásárolni szándékozott termék adatait maga is megtekintheti és az oldalon a Módosítás gombra kattintva kezdeményezheti a hibák javítását, illetve tudja a hibát maga kijavítani. Amennyiben a megrendelése során ennek ellenére is hibás adatokat adott meg, úgy a hiba jelzése a jelen ÁSZF-ben meghatározott e-mail címen történhet. A Vásárlónak ilyen esetben a jelen ÁSZF-ben megjelölt e-mail címre kell küldenie a javítást, mellékelve a helyes adatokat.
  6. A Szolgáltató köteles a tudomására jutott adatokat a mindenkori hatályos magyar és európai uniós jogszabályoknak megfelelően kezelni.
  7. A Szolgáltató kijelenti, hogy a Rendszer megfelel a mindenkori hatályos magyar jogszabályoknak.
  8. A Szolgáltató az Eseményszervező tájékoztatása alapján értesíti az online formákban jegyet vásárlókat az előadás időpontjának változásáról, az előadás elmaradásáról és a visszaváltási információkról az inTime weboldalon és e-mailben.
  9. A Szolgáltató jogosult a Rendszeren keresztül beszerzett, anonimizált adatokból statisztikát készíteni, azt a Rendszer működése során felhasználni, valamint a Rendszert fejlesztő harmadik féllel megosztani, a mindenkori adatvédelmi jogszabályok betartásával.
  10. Vásárló jelen ÁSZF, valamint az Adatkezelési Tájékoztató elfogadásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy Vásárló kifejezett hozzájárulása esetén a Szolgáltató reklám-, illetve marketing célokból az Adatkezelési Tájékoztatóban rögzített vásárlói adatokat partnereinek átadhatja.
  11. A Szolgáltató alvállalkozókat és egyéb közreműködőket Vásárló vagy Eseményszervező előzetes értesítése vagy jóváhagyása nélkül is igénybe vehet.
  12. A Szolgáltató jogosult a Szolgáltatás karbantartása vagy más biztonsági okok miatt a szolgáltatást, illetve a Rendszer használatát ideiglenesen szüneteltetni. Ebből fakadó károk érvényesítése Szolgáltatóval szemben kizárt.
  13. Az Eseményekkel kapcsolatos adatok szolgáltatása a mindenkori Eseményszervező felelőssége. A Szolgáltatót az egyes Eseményekhez kapcsolódó tartalomért nem terheli semmilyen felelősség. A Rendszeren keresztül az Eseménnyel kapcsolatban elérhető tartalmakkal, adatokkal és információkkal kapcsolatban Szolgáltatóval szemben semmilyen (kár)igény nem érvényesíthető. Az ilyen igényeket Vásárló köteles az Eseményszervezővel szemben közvetlenül érvényesíteni.
  14. A Szolgáltató csak a neki felróható szándékos vagy súlyosan gondatlan hibákért felel, a felelősség mértéke pedig nem haladhatja meg a Vásárló által eszközölt aktuális vásárlás értékét. Ezen értékhatáron felül Szolgáltató kártérítési felelőssége kifejezetten kizárt, melyet Vásárló a Rendszer használatával kifejezetten tudomásul vesz.
  15. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az online fizetés és számlázás során vagy következtében keletkező károkért vagy visszaélésekért.
  16. A Szolgáltató jogosult Adminisztrációs díjat felszámolni a rendszerben értékesített belépőjegyek és bérletek esetében. Ebben az esetben a felszámított Adminisztrációs díj nem kerül visszatérítésre, ha az Esemény elmarad.
  17. Szolgáltató a Rendszeren keresztül a jegyek jelen ÁSZF szerinti értékesítését biztosítja. Vásárló egyúttal kijelenti és szavatol érte, hogy az ÁSZF szerinti szerződés megkötésével átvállalja Szolgáltató, vagy Szolgáltató munkatársával szemben megállapított bármely olyan kárigényt, bírságot vagy költséget, mely a Vásárló általi tevékenység jogszabályba vagy hatósági határozatba ütközése miatt kerül megállapításra a Szolgáltatóval szemben. Ennek megfelelően Vásárló köteles a Szolgáltató-, illetve Szolgáltató munkatársa helyett a bírságot kiszabó hatósággal, vagy a követelés érvényesítőjével szemben közvetlenül helytállni és a bírságot, költséget, kártérítést közvetlenül neki megfizetni. Amennyiben Szolgáltató bármely jelen bekezdésben meghatározott költséget, bírságot vagy kártérítést már megfizetett, úgy Vásárló köteles ezt az összeget Szolgáltató részére megtéríteni az értesítéstől számított 3 munkanapon belül.
  18. Amennyiben a Vásárló magatartása következtében vagy azzal összefüggésben harmadik személy vagy bármely hatóság, illetve bíróság a Szolgáltatóval szemben bármilyen igényt támaszt illetve eljárást indít, a Vásárló köteles minden, a Szolgáltató által megkövetelt intézkedést megtenni és a Szolgáltatónak megtéríteni minden olyan kárt, vagyoni hátrányt és költséget, ami a Szolgáltatót a Vásárló bármely jogellenes magatartása miatt vagy azzal összefüggésben éri.
  19. A Rendszer Vásárlója teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
  20. A Rendszer oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget. Az Internet globális jellege miatt a Vásárló elfogadja, hogy a Rendszer használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe köteles eljárni. Amennyiben a Rendszer használatával összefüggő bármely tevékenység a Vásárló államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag a Vásárlót terheli a felelősség.
  21. Amennyiben a Vásárló a Rendszerben kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

VI. A szolgáltatói felelősség kizárásának egyéb esetei

  1. Szolgáltató különösen - de nem kizárólagosan - mentesül a felelősség alól az alábbi esetekben:
    1. Adatkapcsolati hiba felmerülése esetén.
    2. Vásárlónál felmerülő hiba esetén.
    3. Eseményszervezőnél felmerülő hiba esetén.
    4. Harmadik félhez kapcsolódó hiba esetén.
  2. Szolgáltató a Rendszerben rögzített adatok valódiságáért felelősséget nem vállal, azt ellenőrizni nem köteles.
  3. Szolgáltató az elmaradt vagy meghiúsult Eseményekkel kapcsolatosan semmiféle felelősséget nem vállal. Vis maior esetén, mely az Esemény lebonyolítását részben vagy egészben meghiúsítja (pl. természeti katasztrófa, világjárvány, terrorcselekmény, sztrájk stb.), az Eseményszervező által közzétett nyilatkozat vagy szabályzat az irányadó; Szolgáltatót ezzel kapcsolatosan felelősség nem terheli, ilyen esetekben csak és kizárólag az Eseményszervező által megadott információk közzétételéért felel. Az egyértelműség kedvéért Szolgáltató jelen ÁSZF útján rögzíti, hogy az Eseményszervező szerződési feltételei alapján előfordulhat, hogy a Jegyek visszaváltására nem kerül sor, hanem Vásárló egy levásárolható kupont, vouchert kap, melyet Eseményszervező valamely későbbi Eseményén használhat fel.
  4. A Szolgáltató nem vonható felelősségre azokban az esetekben, amikor a szolgáltatás szünetelésére a Szolgáltatón kívül álló és elkerülhetetlen módon kerül sor, vagy a hiba elhárítására a Szolgáltatón kívül álló okok miatt nem kerülhet sor.
  5. A Szolgáltató nem vonható felelősségre azokban az esetekben, amikor a szolgáltatás szünetelésére a Szolgáltatón kívül álló és elkerülhetetlen okból kerül sor, vagy a hiba elhárítására a Szolgáltatón kívül álló okok miatt nem kerülhet sor.
  6. A Szolgáltató hibás teljesítése abban az esetben állapítható meg, amikor a Szolgáltató a hiba bejelentésétől a tőle elvárható leggyorsabb időn belül a hibát neki felróható okból nem hárítja el.

VII. A vásárlás menete

  1. A Vásárló az oldalon különböző - jellemzően esemény kategóriákban tud böngészni. A kívánt jegy kiválasztása a "Vásárlás" gombbal történik, amelyet megelőzően Vásárló a mennyiséget tudja megadni, ami alap esetben 0 (nulla).
  2. Ezt követően eldöntheti, hogy regisztráció nélkül vásárol vagy korábban regisztrált felhasználóként bejelentkezve folytatja a vásárlást. Regisztráció nélküli vásárlás esetén szükséges megadnia a kapcsolattartási és számlázási adatait - melyekről részletesen az Adatkezelési tájékoztató rendelkezik - valamint ki kell választania a fizetési módot.
  3. A vásárlás regisztrációval vagy anélkül is lehetséges.
  4. A vásárlás befejezését megelőzően el kell fogadja jelen ÁSZF-et, ezt követően lehetséges a Jegyet megvásárolni.
  5. A belépőjegy értékesítésére vonatkozó szerződés az online fizetési partnerünk weboldalán, fizetési megerősítéssel jön létre, amely rögzítésre kerül a Rendszerben, tárolódik a regisztrált Vásárlói fiókban, valamint a fizetési és számlázási közvetítők visszaigazoló e-mail üzenetet küldenek a tranzakcióról.
  6. Az online fizetéssel kapcsolatos tranzakciós díjak és az online számlázással kapcsolatos költségek nem terhelik a Vásárlót.
  7. Az online fizetéseket a Barion rendszerén keresztül, a számlázást pedig a Billingo.hu rendszereken keresztül végezzük.
  8. A Szolgáltató automatikus e-mail üzenetet küld a Vásárló által megadott e-mail címre. Vásárló felelős a hibás cím megadásából eredő károkért.
  9. A vásárlás bármikor megszakítható a fizetés lebonyolításáig.
  10. Sikeres fizetés esetén Szolgáltató a megvásárolt Jegyet legkésőbb 24 órán belül megküldi Vásárló részére elektronikus úton (teljesítési határidő).
  11. A fizetés után az e-számla automatikusan elkészül, és e-mailben elküldésre kerül a Vásárlónak.
  12. A fizetés során felmerülő esetleges hibákért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
  13. A jegyárak Rendszerben feltüntetett díjai bruttó árak. A jegy díja előre esedékes vagy a helyszínen fizetendő.
  14. A Vásárló a Rendszer használatával kifejezetten elfogadja, hogy az inTime Rendszerben a jegyárak folyamatosan változhatnak. Az árváltoztatás jogát nem lehet érvényesíteni a már megkezdett vásárlásokra, a megkezdéstől számított 15 percig.
  15. Az Eseményszervező jogosult kedvezmények biztosítására a jegyárakból (pl. diák, nyugdíjas, családi, csoportos kedvezmény), amelyek kiválasztása után a Rendszer automatikusan módosítja a jegyárat. A kedvezményre való jogosultságot az Esemény helyszínén ellenőrzik, és ha a jogosultság igazolása nem lehetséges, a Vásárlót a helyszínen a teljes vételár megfizetésére kötelezhetik. Ha a Vásárló a különbözetet nem tudja kifizetni a helyszínen, elfogadja, hogy el kell hagynia az Esemény helyszínét, illetve Eseményre történő belépése megtagadható.
  16. A Vásárló tudomásul veszi, hogy az online fizetés után a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. §. (1) l) pontja alapján a belépőjegy értékesítési szolgáltatás igénybevételét követő elállási jogot az Eseményszervező erre vonatkozó külön rendelkezése hiányában nem gyakorolhatja, és a Szolgáltató eltérő megállapodás hiányában nem váltja vissza a már megvásárolt belépőjegyet. Ettől függetlenül a Szolgáltató elállási / felmondási nyilatkozat mintát tesz közzé weboldalán, mely letölthető INNEN. Az elállási / felmondási nyilatkozatokat a Szolgáltató az Eseményszervezővel közösen egyedileg vizsgálja és bírálja el.
  17. A Jeggyel és az Eseménnyel kapcsolatos fontos tudnivalókat (így különösen azok lényeges tulajdonságai, jellemzői) valamint az eladási árakat a Vásárló a weboldalon, a jegy információs oldalán ismerheti meg még a vásárlása leadása előtt.
  18. A weboldalon megjelenített jegyinformációk tájékoztató jellegűek, és arra az időpillanatra vonatkoznak, amikor a Szolgáltató adatbázisa frissítve lett. A Szolgáltató mindent megtesz azért, hogy ezek az adatok naprakészek legyenek, azonban adatbázisainak gyors mozgásai miatt azokat szavatolni nem tudja, és így egyes (fogyóban levő) jegyeket annak ellenére kaphatónak mutathat még az adott jegyoldal, hogy azok időközben elfogytak.
  19. Amennyiben a megrendelt jegy nem áll rendelkezésre a rendelés idején, illetve a rendelhetőként feltüntetett jegy nem beszerezhető a weboldalon feltüntetett időtartamon belül, úgy a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el a jegy megrendelését, ebben az esetben szerződéskötés nem történik, amiről a Vásárló értesítést kap. Ilyen esetben bármely, esetlegesen korábban eszközölt kifizetést a Vásárló részére haladéktalanul-, de legkésőbb 30 napon belül visszautaljuk.
  20. A Szolgáltató az alábbi műszaki védelmi intézkedéseket alkalmazza a weboldalon történő vásárlás során:

    Adatvédelem és titkosítás: A weboldalon megadott személyes és pénzügyi adatok védelmét biztosító SSL-tanúsítvány és HTTPS protokoll használata.

    Hozzáférés-szabályozás: Az vásárlói adatokhoz való hozzáférés korlátozása és a belépési jogosultságok szigorú szabályozása a belső rendszerekben.

    Adatbázis-védelem: Az vásárlói adatokat tartalmazó adatbázisok védelme tűzfalakkal és rendszeres biztonsági frissítésekkel.

    Fizetési rendszerek biztonsága: A bankkártyás fizetéseket biztosító rendszerek (pl. PCI DSS szabványnak megfelelő technológiák) alkalmazása.

    Rendszeres biztonsági auditok: Az online platform biztonsági gyengeségeinek azonosítása és orvoslása külső és belső auditokon keresztül.

    Tartalomvédelem: A digitális jegyek (pl. PDF vagy QR-kódok) jogosulatlan sokszorosításának megakadályozása speciális digitális vízjelezéssel vagy egyedi azonosítók alkalmazásával.

    Adatmentés és helyreállítás: Az ügyféladatok rendszeres biztonsági mentése és a szolgáltatás folyamatosságának biztosítása meghibásodás esetén.

VIII. A belépőjegy

  1. A belépőjegy egy olyan jogosultságot biztosít, mely egyedi azonosítóval rendelkezik, elektronikus formátumban, Szolgáltató által létrehozott PDF vagy papír alapú dokumentum, vagy azonosító sorszámok sorozata. A jegy lehetővé teszi egy vagy több személy részére az adott Eseményre történő egyszeri vagy többszöri belépést.
  2. Az E-jegyeket, melyeket a Vásárló a sikeres vásárlás után maga tölt le és nyomtat ki, nem szükséges személyesen vagy postai úton átvenni.
  3. A Szolgáltató nem köteles pótolni az elveszett E-jegyet.
  4. A Vásárló köteles a kinyomtatott vagy mobil eszközön bemutatható E-jegyet magával vinni az Eseményre. A Vásárló felel az E-jegy megfelelő olvashatóságáért, ideértve a vonalkódokat és számsorokat, valamint az esetleges elvesztés, lopás, hibás vagy többszörös nyomtatás okozta károkért.
  5. Az E-jegy belépőjegyet a Vásárló köteles kinyomtatva vagy mobil eszközön bemutatható állapotban magával vinnie az Eseményre, ahol azt az Eseményszervező ellenőrzi és érvényteleníti. Mivel az E-jegy egyedileg azonosítható, másolás után is csak egyszeri belépésre jogosít.

IX. Az ajándékutalvány

  1. Az ajándékutalvány olyan egyedi azonosítóval rendelkező dokumentum vagy azonosító sorszámok sorozata, mely lehet Szolgáltató által generált PDF formátumú vagy papír alapú. Ezen utalvány érvényességi ideje alatt jogosít jegyváltásra azon Szolgáltatónál, melyre az ajándékutalvány szereplő összeg vonatkozik.
  2. Az online vásárolt saját nyomtatású E-jegy, PDF formátumú ajándékutalvány a Vásárló a sikeres vásárlást követően maga töltheti le és nyomtathatja ki.
  3. Az elveszett Jegy vagy ajándékutalvány pótlására a Szolgáltató nem köteles.
  4. Az ajándékutalvány nem váltható vissza, és az aktuális egyenlegéből kizárólag belépőjegy vásárolható.
  5. Az ajándékutalvány érvényességi ideje után nem lehet vele vásárlást teljesíteni.
  6. Ezek a rendelkezések érvényesek az elmaradt előadások jegyeiért cserébe kapott ajándékutalványokra is.

X. A jegyek visszaváltása

  1. Jegyvisszaváltási lehetőség az Eseményszervezővel történő eltérő megállapodás hiányában kizárólag akkor vehető igénybe, ha egy adott rendezvény elmarad.
  2. A jegyvisszaváltás lebonyolítása kizárólag az Eseményszervező felelőssége, Szolgáltató e körben legfeljebb az Eseményszervező megbízásából jár el.

XI. Hírlevél

  1. A Vásárló a Szolgáltató hírlevelére való feliratkozással beleegyezik abba, hogy a Szolgáltató időnként hírlevelet küldjön neki az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint.
  2. A Vásárló bármikor leiratkozhat a hírlevélről.
  3. A Szolgáltató jogosult a Hírlevélre feliratkozott Vásárlók részére, azok lakóhelye, korábbi vásárlások és egyéb megadott adatok alapján Rendezvényeket ajánlani.

XII. Záró rendelkezések

  1. Abban az esetben, ha a Szolgáltató a jelen szerződésben meghatározott jogokat és kötelezettségeket egy másik jogi személyre ruházza át a jelen Általános Szerződési Feltételekből eredő kötelezettségek folyamatos teljesítésével, a jelen ÁSZF változatlan tartalommal továbbra is hatályban marad.
  2. Az Általános Szerződési Feltételek hatályban maradnak mindaddig, amíg a Szolgáltató szolgáltatást nyújt. A Szolgáltató fenntartja a jogot a jelen ÁSZF rendelkezéseinek egyoldalú módosítására.
  3. Az inTime Rendszeren található grafikai, képi és tartalmi elemek és minden más a jelenleg hatályos szerzői jogi jogszabályok védelme alatt állnak.
  4. A Rendszer egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog alatt állnak. A Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosítottja a Rendszerben, valamint a Rendszeren keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Rendszer felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).
  5. A Rendszer tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás - például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal - kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.
  6. Jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a Rendszer használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Vásárlónak a Rendszerben szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Rendszer rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.
  7. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a www.in-time.hu domain nevére, az ehhez tartozó aldomainekre, a Szolgáltató által foglalt minden más domain névre, annak aloldalakra, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Szolgáltató adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Szolgáltató külön engedélyt ad.
  8. Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.
  9. A jelen Szerződésben nem szabályozott kérdésekben a magyar jogszabályok érvényesek, különösen a Polgári Törvénykönyv rendelkezéseit kell alkalmazni. A felmerülő vitákat a felek kötelesek békés úton, együttműködve rendezni. Amennyiben erre nincs lehetőség, a felek a Szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróság illetékességét kötik ki. A bírósági eljárás kezdeményezése előtt a felek kötelesek közvetítő mediátort igénybe venni, kivéve, ha a felek megállapodnak egyéb megoldásban.

XIII. Elállás, felmondás

  1. A Vásárló által kötött Szerződéstől az Eseményszervező által megállapított eltérő rendelkezés hiányában 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. §. (1) pontja alapján elállni nem lehet. Szolgáltató ezen tájékoztatást az Eseményszervező nevében adja meg.
  2. A Vásárló a Szerződést bármikor felmondhatja. Ha Vásárló a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a Szolgáltató ésszerű költségeit.

XIV. Kellékszavatosság, jótállás

Kellékszavatosság

  1. Milyen esetben élhet Vásárló a kellékszavatossági jogával?

    Vásárló a szerződés hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
  2. Milyen jogok illetik meg Vásárlót kellékszavatossági igénye alapján?

    Vásárló - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

    Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

    Vásárló a kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a Szolgáltató költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt. Választott kellékszavatossági jogáról Vásárló egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
  3. Milyen határidőben érvényesítheti Vásárló kellékszavatossági igényét?

    Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Két éves elévülési határidőn túl Vásárló kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
  4. Kivel szemben érvényesítheti Vásárló kellékszavatossági igényét?

    Vásárló a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
  5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

    A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már Vásárló köteles bizonyítani, hogy az Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
  6. A Vásárló a szolgáltatással kapcsolatos fogyasztói kifogásait a jelen ÁSZF-ben feltüntetett elérhetőségeken terjesztheti elő.
  7. Amennyiben Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Vásárló, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását.

    Az illetékes békéltető testületet, valamint annak székhelyét, postai címét a következő weboldalon keresztül ismerheti meg a Vásárló, mint fogyasztó: https://bekeltetes.hu/udvozlo

    A békéltető testületi eljárás menetét a következő linken találja: https://bekeltetes.hu/tartalom/21/menu/8

    Szolgáltató általános alávetési nyilatkozatot nem tett.

    Fentieken túl a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:
    • Panasztétel a Szolgáltatónál: Lehetősége van a Szolgáltatónál is panaszt tenni a jelen ÁSZF-ben meghatározott elérhetőségek bármelyike útján. A panaszt a Szolgáltató a beérkezéstől számított 30 napon belül kivizsgálja, arról jegyzőkönyvet vesz fel és a vizsgálat eredményéről értesíti.
    • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál (fogyasztó lakóhelye szerinti járási hivatal fogyasztóvédelmi hatósága előtt). Az illetékes fogyasztóvédelmi hatóságok listáját az alábbiakban találja meg.

Budapest Főváros Kormányhivatala

Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 1051 Budapest, Sas u. 19. III. em.

Telefon: +36 (1) 450-2598

E-mail: [email protected]

Pest Vármegyei Kormányhivatal

Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Telefon: +36 (1) 459-4843

E-mail: [email protected]

Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal

Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 6000 Kecskemét, Szent István krt. 19/A.

Telefon: +36 (76) 795-710

E-mail: [email protected]

Baranya Vármegyei Kormányhivatal

Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 7630 Pécs, Hengermalom u. 2.

Telefon: +36 (72) 795-398

E-mail: [email protected]

Békés Vármegyei Kormányhivatal

Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 5600 Békéscsaba, József Attila u. 2-4.

Telefon: +36 (66) 546-150

E-mail: [email protected]

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Kormányhivatal

Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 3525 Miskolc, Városház tér 1.

Telefon: +36 (46) 512-971

E-mail: [email protected]

Csonrád-Csanád Vármegyei Kormányhivatal

Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 6722 Szeged, Rákóczi tér 1.

Telefon: +36 (62) 680-530

E-mail: [email protected]

Fejér Vármegyei Kormányhivatal

Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 8000 Székesfehérvár, Honvéd utca 8.

Telefon: +36 (22) 501-751

E-mail: [email protected]

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Kormányhivatal

Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 9022 Győr, Türr István u. 7..

Telefon: +36 (96) 795-950

E-mail: [email protected]

Hajdú-Bihar Vármegyei Kormányhivatal

Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 4025 Debrecen, Széchenyi u. 46.

Telefon: +36 (52) 533-924

E-mail: [email protected]

Heves Vármegyei Kormányhivatal

Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 3300 Eger, Kossuth L. u. 9.

Telefon: +36 (36) 515-469

E-mail: [email protected]

Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Kormányhivatal

Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 5000 Szolnok, Indóház u. 8.

Telefon: +36 (56) 795-165

E-mail: [email protected]

Komárom-Esztergom Vármegyei Kormányhivatal

Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 2800 Tatabánya, Bárdos L. u. 2.

Telefon: +36 (34) 309-303

E-mail: [email protected]

Nógrád Vármegyei Kormányhivatal

Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 3100 Salgótarján, Mérleg u. 2.

Telefon: +36 (32) 511-116

E-mail: [email protected]

Somogy Vármegyei Kormányhivatal

Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 7400 Kaposvár, Vásártéri u. 2.

Telefon: +36 (82) 510-868

E-mail: [email protected]

Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Kormányhivatal

Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 4400 Nyíregyháza, Hatzel tér 10.

Telefon: +36 (42) 500-694

E-mail: [email protected]

Tolna Vármegyei Kormányhivatal

Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 7100 Szekszárd, Kiskorzó tér 3.

Telefon: +36 (74) 795-385

E-mail: [email protected]

Vas Vármegyei Kormányhivatal

Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 9700 Szombathely, Wesselényi u. 7.

Telefon: +36 (94) 505-220

E-mail: [email protected]

Veszprém Vármegyei Kormányhivatal

Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 8200 Veszprém, Megyeház tér 1.

Telefon: +36 (88) 550-510

E-mail: [email protected]

Zala Vármegyei Kormányhivatal

Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Göcseji út 24.

Telefon: +36 (92) 510-530

E-mail: [email protected]

  • A fogyasztónak vitarendezési eljárásra van lehetősége az Európai Unió online vitarendezési platformján keresztül, mely a következő felületen érhető el:

    https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
  • Az Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
  • Online szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén lehetőség van arra, hogy a Fogyasztók határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken:

    https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.trader.register