EgyFeszt Foglalási és Fizetési Szerződés

Utolsó frissítés: 2022. Július 18

1. Definíciók

“In Time” A Kartersoft Srl. amely az In Time Business Kft. Romániai megbízottja, amely az In Time alkalmazás Romániai működtetéséért felel valamint az https://www.in-time.hu/, https://www.in-time.ro/ weboldalak működtetője, amely egy online foglalási rendszert kínál az EgyFeszt, valamint ügyfelek számára.

“EgyFeszt” Az Ice Flora Alapitvány az Egyfeszt fesztivál szervezője, az In Time-on megjelenő foglalható élményprogramok szolgáltatója.

„Foglalási visszaigazolás” azt az írásos megerősítést jelenti, amelyet e-mailben és/vagy az In Time alkalmazáson keresztül küldünk Önnek az In Time foglalás igazolására.

„Lemondási szabályzat”: az In Time Általános szerződési feltételeiben szereplő irányelv, amelynek értelmében az EgyFeszt felszámolhat esetleges díjakat egy lemondott In Time időpontfoglalás után, amely akár az In Time Foglalás értékének 100%-a is lehet.

“Ön”, „Ügyfél”, „Felhasználó”: az In Time Szolgáltatások felhasználója vagy bármely EgyFeszt Szolgáltatás vásárlója.

“In Time Felhasználói Fiók” jelentése az In Time applikáción belül létrehozott, felhasználóhoz tartozó fiók, amely információkat tartalmaz(név, foglalási előzmények, elérhetőségek).

“In Time Foglalási Szolgáltatás”: minden időpont foglalási szolgáltatás, beleértve az időpontok létrehozását, kiigazítását, átütemezését és az időpont lemondását, az In Time alkalmazáson keresztül.

“EgyFeszt Szolgáltatások”: minden olyan szolgáltatás, amely az In Time alkalmazásban az EgyFeszt oldalon jelenik meg.

2. Az In Time Szolgáltatás leírása

Az In Time az In Time alkalmazást biztosítja, hogy egy online foglalási rendszert kínáljon a az EgyFeszt részére. Az In Time alkalmazás tartalmazza az EgyFeszt Élményprogramok összesített listáját, amelyeket az In Time Foglalási Szolgáltatások segítségével tekinthet át foglalhat le és fizethet online.

Az alkalmazás használatával Ön elfogadja, hogy az In Time alkalmazáson keresztül csak időpontfoglalás történik. Az igénybe venni kívánt szolgáltatások nyújtója nem az In Time, hanem az EgyFeszt, így az igénybe venni kívánt szolgáltatással kapcsolatban minden felelősség az EgyFeszt-et terheli.

In Time foglalás esetén az EgyFeszt szolgáltatások igénybevételéhez kötelező az online fizetés. Ugyanakkor Önnek meg kell érkeznie az EgyFeszt Szolgáltatás indulási helyszínére, ellenkező esetben az EgyFeszt nem tudja biztosítani Önnek a szolgáltatást. Az indulási helyszínek megtalálhatóak az In Time alkalmazáson belül a lefoglalt EgyFeszt Szolgáltatás profilban.

3. EgyFeszt Szolgáltatások

Az In Time alkalmazásban látható összes EgyFeszt Szolgáltatás a rendelkezésre állás függvényében érvényes. Az alkalmazásban felsorolt EgyFeszt Szolgáltatás szöveges leírása és képi bemutatása az EgyFeszt által kerül elhelyezésre. Megköveteljük az EgyFeszt-től, hogy az általuk megadott információk az In Time Felületen pontosan jelenjenek meg és ne legyenek félrevezetőek, viszont az In Time Felületeken található EgyFeszt Szolgáltatások képei vagy leírásai eltérhetnek a tényleges Egyfeszt Szolgáltatások adataitól. Az ezekkel kapcsolatos hibák, eltérések miatti viták rendezése az EgyFeszt feladata és felelőssége.

4. Felelősség

Az Ön kizárólagos felelőssége, hogy előre tájékoztassa az EgyFeszt-et minden olyan egészségi állapotról és / vagy speciális igényéről, amely bármely EgyFeszt Szolgáltatást érinthet vagy befolyásolhat (pl.: egészségügyi vagy mozgásszervi problémák). Ha Ön nem közli az ilyen információkat az EgyFeszt-el, sem az In Time, sem az EgyFeszt nem felel semmilyen sérülésért, veszteségért vagy kárért, amelyeket el lehetett volna kerülni, ha Ön az EgyFeszt Szolgáltatások igénybevétele előtt jelzi ezen információkat.

Ugyanakkor az EgyFeszt semmilyen felelősséget nem vállal az EgyFeszt Szolgáltatások alatt keletkező testi és/vagy lelki problémákért. Őn a foglalás megerősítésével vállalja, hogy minden ezekkel a problémákkal kapcsolatos felelősség Önt terheli.

5. Ár és fizetés

Minden EgyFeszt Szolgáltatást Önnek online, az In Time alkalmazáson belül kötelezően ki kell fizetnie a foglalás előtt.

Az In Time alkalmazásban feltüntetett ár teljes és végleges, a fizetés után nem módosulhat.

Amennyiben Ön, nem a megfelelő szolgáltatásokat választotta és fizette ki, abban az esetben az EgyFeszt csak a fizetett szolgáltatást köteles önnek nyújtani.

A foglalása érvényessége érdekében, a foglalás elkezdése előtt Önnek kötelezően szüksége van egy aznapra érvényes EgyFeszt karszalaggal. Amennyiben ezt Ön a helyszínen nem képes felmutatni, az EgyFeszt nem köteles teljesíteni Önnek a foglalását és nem köteles a foglalás árának a megtérítésére sem.

6. Lemondási és nem megjelenési irányelvek

Egyéb törvényes jogai mellett bizonyos körülmények között Önnek joga van felmondani az EgyFeszt Szerződést az ebben a szakaszban meghatározott feltételekkel. Ha le akarja mondani a foglalást, megteheti azt az a 6.1 paragrafusban feltüntetett elérhetőségeken, vagy közvetlenül kapcsolatba lépve az EgyFeszt-el. A maximális törlési határidő 3 nap. Bizonyos EgyFeszt Szolgáltatások lemondása esetén, az EgyFeszt felszámolhat esetleges díjakat egy időpontfoglalás után, amely akár a Foglalás értékének 100%-a is lehet.

Amennyiben a felhasználó legalább 3 nappal az időpont kezdete előtt eláll a foglalástól, akkor az In Time az elállásról való tudomásszerzésétől számított harminc napon belül visszatéríti megfizetett foglalás összegét, nem beleértve a fizetési szolgáltatást biztosító Stripe, Inc irányába a kezelési költséget, amely értéke 1.4% + 1 RON.

Minden időpontra legalább 5 perccel hamarabb érkezzen, az indulás előtti felkészítés érdekében.

Amennyiben Ön nem jelenik meg időben az EgyFeszt Szolgáltatás időpontjának kezdetére, akkor az EgyFeszt nem köteles teljesíteni ezt, ugyanakkor nem köteles a foglalás árának a megtérítésére sem.

6.1 Lemondási elérhetőségek

Elállási szándékát jelezheti a következő elérhetőségeken:

[email protected]

7. A hozzáférés korlátozása

Az In Time fenntartja a jogot, hogy részlegesen vagy teljes mértékben korlátozza az In Time Szolgáltatás hozzáférését, ha az alábbiak bármelyike fennáll:

  • Számos törölt, vagy nem megjelent foglalása van;
  • Megalapozottan gyanítjuk, hogy az In Time Ügyfél fiókjának biztonsága veszélybe került;
  • Ön helytelenül, visszaélésszerűen vagy sértő módon viselkedik az In Time munkatársaival vagy az EgyFeszt munkatársaival szemben, akár telefonon, e-mailben, az In Time Felületeken belüli kommunikáción keresztül, akár személyesen az EgyFeszt Szolgáltatások igénybevétele közben;
  • Amennyiben az Ön tevékenysége negatívan befolyásolja az In Time szolgáltatások minőségét.

Ezenkívül elfogadja, hogy mivel az EgyFeszt Szolgáltatásokat az EgyFeszt végzi, így az EgyFeszt fenntartja a jogot arra, hogy további korlátozásokat szabjon arra vonatkozóan, hogy ki vásárolhatja és foglalhatja le az általuk kínált EgyFeszt Szolgáltatásokat.

8. Nem teljesítési esetek

8.1 Időjárás miatti okok

Amennyiben az EgyFeszt nem tudja teljesíteni a foglalást az időpont kezdetekor fennálló időjárási viszonyok miatt, akkor az In Time az EgyFeszt Szolgáltatás értékének 80%-át visszatéríti.

8.2 Meghibásodás és más okok

Amennyiben az EgyFeszt műszaki, vagy egyéb beláthatatlan okok miatt nem tudja teljesíteni az EgyFeszt szolgáltatást, akkor az In Time az EgyFeszt Szolgáltatás értékét visszatéríti, nem beleértve a fizetési szolgáltatást biztosító Stripe, Inc irányába a kezelési költséget, amely értéke 1.4% + 1 RON.

9. Tapasztalatok, panaszok kezelése

Törődünk az Ön tapasztalataival, és szeretnénk biztosítani, hogy a lehető legmagasabb szintű követelményeknek tudjunk megfelelni. Ha bármilyen visszajelzése van, vagy panaszt szeretne tenni valamelyik EgyFeszt Szolgáltatással kapcsolatban, kérjük írjon nekünk a [email protected] címre.

10. Elérhetőség, kapcsolattartás

Amennyiben fel kívánja venni velünk a kapcsolatot, az alábbi elérhetőségeken teheti meg:

IN TIME